Sunday 9 January 2022

මමයි මහා කළු කුමර මොහිනි


මහා කළු මොහ

 පාළු මාවත අද්දර
ගමන් ගන්නා තරුණියන්ව
සෙල්ලක්කාර සල්ලාලයන්ගෙන්
බේරලා ඇරලවන මට
කියයි කළු කුමාරයා සැවොම
හමේ පාටට නම් තබන
පිටත පෙනුමෙන් මිනිසුන් මනින
නොමිනිසෙකු නොවේමි මම
මමයි කළු කුමාරයා 
තරුණියන් රකින

ගේ දොර මුල්ලේ නැත 
එක හල් ඇටයක්වත්
ගෙදර නැත එක බඩුවක්
විකුණයි මිනිහා ගිනි මතට
එරෙන්නෑ කිරි දෙන්නට
ඇව්ලෙන ගිනි කන්ද මත
නිතරම ඉල්ලයි හඬා වැළප සැනසෙන්නට
පිය සෙනෙහස නිතර
වැනි වැනි වැටි වැටි එන
නුඹේ පියයි එන්නේ පුත අර
දිගු කරා මම නුඹව
නුඹට සැනසිමට මට විවේකයකට
වැළඳ ගන්නේවත් නැතුව නුඹ
ඔහු දුවයි අමතමන්
මොහිනි කියා මට


බිමතින් එන නුඹේ සැමියා පුුතු
බිලා වැටෙන විට කණු වලවල් වල
නැකිට්ටිමට කොන්දට ගැසු මට
අමතයි මහා සොනා ලෙසට
බෙල්ල පිටුපස කද ඉදිරිපස
නිතර කිව්වත් නුඹලා මා හට
නුඹලා මෙන් නොව මගේ නම් නැත
ඇතුළ පිටතට පෙරෙලෙන සැගුණු හිත 




11 comments:

බොඳව යන මඟ

සිහින බොඳ වුණ වසන්තය හඬන්නට සිතයි මට බොහෝම නැවිත්ම හිටියා නම් නුඹ ලගට විඩාබර නොවේ හදවතට නික්මිමට අර ඇද්ද හිත මටම සරදම්ව නොකීව සටහනක තිතක් තැ...